DAGMATTE, HUNDKOMPISAR, PROMENADER, LEK OCH AKTIVITETER.
Välkommen!

måndag 5 oktober 2009

Freedom dogs på Skype!


Nu kan du nå Freedom dogs på Skype!

Användarnamn: freedom.dogs

Skype är ett kommunikationsprogram som du kan ladda ner från internet. Via detta program kan du sedan prata kostnadsfritt med andra Skypeanvändare världen över.
Jag använder det redan för att prata med min mor i Alfta och min bror i Husqvarna samt barndomsvännerna i Wales.

Så om du har Skype så lägg till freedom.dogs så kan du ringa om du har några frågor om dagverksamheten eller hundkurser.

Jag tar emot samtal varje vardag kl. 17-18

samt under jämna veckor (t.ex. vecka 40 som är nu) morgnar kl. 07.30-8.30
och under ojämna veckor (t.ex. nästa vecka som är v. 41) morgnar kl. 07.30-9.00

Självklart kan du ringa mig på min hundmobil (även om det är dyrare) på 073-974 53 56
eller skicka ett e-post till freedomdogs@live.se

Vi hörs!

/Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar