DAGMATTE, HUNDKOMPISAR, PROMENADER, LEK OCH AKTIVITETER.
Välkommen!

lördag 1 augusti 2009

Just nu... Cykeltur runt Dalarö.

Idag har jag tagit en cykeltur runt Dalarö i syfte att sätta upp lappar på så många anslagstavlor jag kunde hitta. Jag tror jag lyckades med i a f 10 st.

Om du bor på Dalarö och tar dig till jobbet med bil så tar det bara 15 min extra att åka av mot Jordbro i Jordbrolänken och lämna av hunden för att sen vara på väg mot jobbet igen. Oavsett om du arbetar i Handen/Haninge, Västerhaninge, Huddinge eller söderut åt Nynäs till.

Likadant är om du jobbar på Dalarö och tar bilen till jobbet. Var du än kommer ifrån så måste du åka via 227:an och allra oftast även passera Jordbrolänken för att komma ut mot Dalarö.


Och vad är 15 min om du hittar ett dagis där din hund trivs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar