DAGMATTE, HUNDKOMPISAR, PROMENADER, LEK OCH AKTIVITETER.
Välkommen!

torsdag 6 augusti 2009

Just nu... Storstädning.

Ja idag är det fyra dagar kvar tills de första hundarna börjar sin inskolning.

Så nu när jag kan se målet är det dags för storstädning.

Imorgon får jag hjälp att flytta bort de sista möblerna som inte ska vara här och en hel del som ska till återvinningsstationen.

Senare idag, eller imorgon, ska jag även inhandla det sista nödvändiga. Jag håller bl.a. på med att komplettera Första hjälpen-kudden för hundarna. Jag förväntar mig inte mycket mer än lite småsår och fästingar, men rätt som det är så stukar någon foten eller trampar på en glasbit. Då är det bra att ha allt hemma som behövs. Kragar har jag två sen tidigare, det känns bra.

Sen när allt är fix och färdigt, så kommer lite bilder på inredningen. Jag har inte velat lägga upp några när det bara varit rörigt.
Sen är ju min kamera ur funktion också, vilket inte hjälpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar